Helg!

Då var det helg underbart men saknar faktiskt skolan ändå...då är man inte lika ensam "/. Livet suger ibland alltså att behöva stå ensam kvar är inte det man vill ha. Det är ju menning att det är kärlek som ska lyda inte hat. Men tyvärr har väl hat och svartsjuka tagit över världen för mycket just nu. Jag menar man måste väl kunna vara sig utan att folk ska tycka man är jobbig eller tycka att man är dum i huvudet. Man måste får vara deppig och man måste få vara glad..men vad tänker människor med jo dom tänker bara på sig själv.

Det ända som piggar upp mig just nu är The Ark och två av mina favohästar Lina och Rafhe som jag var hos idag sen Lisa såklart också som gör det lite bättre jag menar jag tänker inte på det som är jobbigt då..har ridit i 2 timmar nästan idag och kört mobbe det var verkligen kul =)

Iaf jag lägger allt det som har varit bakom mig och försöker börja lite på nytt kan man väl säga. Har redan tappat några tårar på kinden idag men dom går inte längre än till kinden och det är ganska jobbigt för om dom stannar där så tynger dom både hjärta och själ.

Allt som är omkring mig är underbart....men det som finns inom mig är inte lika bra tyvärr..varje dag den senaste tiden blir det tyngre och inte heller kan man prata om det.

Bara så du vet du är ute ur mitt sagoliv föralltid...aldrig mer vill jag kan mig så dum som trodde på dig och så dum vill jag inte bli igen. Jag litade på dig det gjorde jag men du svek mig mer än vad någon har kunnat göra. Jag berättade allt för dig och ja nu så är jag bara en glasskiva i ditt fönster.!?

The Ark får inte nog men vad ska man göra åt saken när vissa tror att det är lugnt! Om jag bara kunde få somna in hos någon av er så skulle jag aldrig mer vakna jag skulle lägga allt som varit bakom mig och bara ta fram det som varit posetivit! Tack för att ni finns älskar er mest<3

LINA =) <3

image102

Gimme love to give!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fokusera alltid på det positiva!!

Det finns människor som bryr sig, och sen finns det människor som inte gör det.
Alla är inte likadana och tur är det.
Tkr inte det är kul om man bara är som alla andra, dom som vågar gå sin egen väg är dom modigaste..

Glöm inte det!

2007-12-08 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0