Jullov och julafton har varit

Jah då var det jullov nu då har inte varit här inne på ett tag xD tyvärr så har mycket tid gått åt till att spela teater xD
Något som jag tycker är väldigt kul...i fredags var det ju dans i skolan var väldigt kul fast det blev varmt till slut "/..men jag dansade inte så mycket....vilple mest sitta och kolla lite x)
I lördags var jag hos natta vi hade faktiskt helt okej vi var och red en stund hon red på en galen häst enligt min årsikt men det gick suveränt han gjorde inte ett skit!

Sen i söndags gjorde jag inget var bara hemma tyå xD
Sen måndag jul afton då var hemma hos mormor och thomas x) som alltid..sen hem till mig och jag träffade natta innan också i förs sig x) sen åkte vi hem och öppnade julklappar x)
Idag då inget speciellt bara vara hemma och får väl hitta på något iaf xD

God jul iaf på er alla ihop!!

Marina den videon du hade på the ark med o helga natt...är så mysig x)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0