KALMAR

Har varit i kalmar idag handlat eller jag har typ inte handlat något men ja ändå jag är älskar ju staden så ja varför inte bara vara där :P
Det var en lång dag och jag var ju i kalmar igår också så ja det blev 2 dagars Kalmar denna vecka...köpte julklappar igår och bara Sannas kvar xD men jag lovar du ska få din med sanna =).

Livet är mig en saga just nu en saga utan lyckligt slut men jag har ändå något att se fram emot och det är jul xD haha!
Jag har bara allmänt tråkigt just nu sitter här och tråkar utan att bråka för bråka orkar jag inte med just nu för du blir det för mycket ansträngning i hucudet!
Vem är bäst på att bråka?
Jodå inte är det jag må tro xD

Livet är en ända stor gåta utan något att fråga!

Saknar mina små underbara liv vart har dom tagit vägen...dom har väl inte slagit in sig själv i kartongen xD
OKej nu allvarligt jag saknar mina vänner just nu satt och tänkte på Marina igår när jag åkte bussen hem ifrån kalmar..det var första gången jag åkte bussen hem ifrån Kalmar sen Marina var här och mins du marina att det låg blod i bussen >.<

Ha en riktigt god jul :D

Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAHHAH att jag minns T__T De va sjukt äckligt. Saknar dej mäd

2007-12-17 @ 10:39:33
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0