Måste jag vill!

Ska börja skriver texter igen det kanske hjälper till att lätt på allt som är jobbigt det gjorde det förut! sen tycker jag det är väldigt kul det får mig att tänka på sånt som är positivt och sånt jag har upplevt!  Härligt ska åka till marina på lovet igen och träffa sanna det måste ju bli av alltså =) utan er så hade det inte varit kul och jag hade inte kunnat åka runt i världen xD.

Näh ska göra lite här hemma nu också >.< Jag ville se The Ark liv igen =) jag får snart damp xD
Ha det bäst min häst xD haha skoja bara men ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ola skriver låttexter som går rakt in i hjärtat!

Man kan ju bara inte låta bli att bli förälskad i sådant..

2007-12-10 @ 17:39:00
Postat av: Marina

DU MÅSTE KOMMA PÅ NYÅR!!!!!
MÅSTEMÅSTE! Säg till din mamma att jag avlider annars!

2007-12-10 @ 20:30:41
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Postat av: Tessan

dra livet ur något som inte finns men ta gärna inte det ända jag har mitt hjärta

2007-12-10 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0