The Ark på Tv:n igår vadå bäst<3

Alltså fucking underbart det var jag satt och fick tårar i ögon för att dom är så underbara på alla sätt och viss. Det var så himla kul att se att jag började skratt flera gånger :D ex. där när dom blev inlåsta och ola bara kan någon gå och hämta en vakt eller något som kan släppa ut oss.....xD jepson bara hahaha när nu får ni allt vara där inne xD ola jävla egoister eller satister kanske det var eller något sånt sa han tror jag iaf sen började alla skratta och ta kort. Vadå helt underbart :P
Sen där när dom kom och sa att dom var inte säkra på att olas mick skulle funka han bara med typ världens barn röst jag vill ha min mick min mick ...hahahahaha xD vadå underbart <3
Och sen när martin hade hämtat mat åt dom och han fick en pastsallad och det låg ett plåtser i pastan bläää "/ xD

Ja det var helt underbart att jag skulle kunna se det igen...
vadå att jag fick en underbar bild på ola eller det var 3 men ändå :P
The Ark är bäst me love them to the end<3
image99

Kommentarer
Postat av: Marina

"Era Sadister tar kort o filmar!" XD
Ochj sen .. "Jag är den Svenska artisten. Jag är Galen i huvet" X'''D

2007-12-01 @ 20:38:40
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0