14 juli 2007

Jag vet att det är lite sent att skriva om 14 juli men jag vill så gärna göra det, så jag gör det!

Dom flesta vet att jag har sommarjobbat i sommar på ett hotel som heter Corallen och ligger i Oskarshamn. Jag tror inte jag redigt fattade det just då jag tror att det var den 10 juli eller något som min chef på jobbet kom in med ett kuver. Han gav det till mig och sa att jag skulle ta dom här fyra biljeterna 2 till mig och min syster och 2 till pernilla och tommy. Först fattade jag inte vad biljeterna gick till sen så när jag kom hem så sa min syster att det är biljeter till hamnfestivalen. Jag tänkte först varför ska jag gå på det det är väl inget kul...men visst The Ark skulle ju spela så varför kunde man inte gå ditt och titta.

Sen blev det den 14 juli jag hade jobbat och väntade på att få åka och titta på The Ark jag visste inget om dom..jo att dom vann melodifestivalen och att jag tyckte dom var grym och är i för sig. Jag kom ditt runt 3 åkte med min syster och anso. Jag tyckte det var lite kul ändå när jag hörde att dom var väldigt stora och så. Jag stog nästan längs fram. När klockan blev 6 så skulle dom spela dom kommer ut på scenen jag blev ju förälskade i Ola typ direkt. Jag kände rytmen i musiken och jag lyssnade väldigt noga på texterna sen började jag släppa loss och började sjunga. Men det konstiga var att jag aldrig hade hört låtarna okej några kanske men inte alla iaf. Men jag bara älsakde det och jag började nästan gråta. Det var liksom en sån underbar känsla jag tyckte om dom så mycket...

Dom spelade ungefär i 1 timme...sen så var jag så skakig jag kunde knappt så. Jag vet inte varför men jag tyckte det var så underbart.
Jag tror jag pratade om dom i Flera dagar till och med veckor. Jag insåg sen att dom hade fångat mitt hjärta och jag började få tag på alla deras låtar som jag sedan satt och lyssnade på dag ut och dag in. Dom där The Ark hade jag sagt innan jag började lyssna. Nu är dom mina gudar och lyssnar fortfarande på låtar som jag lyssnade på den 14 juli och jag har inte tröttnat. Den känslan jag hade var så underbar och den kommer sitta i.

The Ark den dagen får mig att drömma om er och allt ni gör. Jag kommer älska er mer och mer ju längre tiden går. Ni tog mitt hjärta med storm...och Jag Älskar Er Grbbsen<3

THE ARK<3
MED ALL KÄRLEK<3
image92

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aw, va fin berättelse. Kanske jag ska berätta om dagen då jag blev kär i The Ark..? :P

2007-11-20 @ 19:37:01
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
Postat av: Marina

Äh, jag vill på konsert so bad nu :'(
Man skakar som de vore jordbävning efter konseterna och ajg har ett sånt lyckorus i hela kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen för det är så mycket lycka och kärlek i kroppen som bara vill ut. Jag hoppar och skriker kramas och tjuter. Skyndar mig till shoppen och köper upp alla mina pengar varje gång. Och ber alltid om en extra påse ;D
När jag köpt t-shirt eller något anant så känner jag mig så stolt när jag går där med den på mig och visar upp loggan elelr ansikterna på det bandet jag älskar mest av allt i hela världen. kännslan är underbar och det går inte riktigt beskriva med ord. Jag kan itne säga mer än att jag älskar dom med hela mitt jävla hjärta, det slits nästan sönder med kärlek till dom! Älskar!

2007-11-20 @ 23:18:34
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0