Dagens öron ;)

En seg dag i skolan kan jag säga...bra att sanna har tid att skriva lite sms till mig så jag kan sitta och skratta på lektionen ;) haha xD
Ja annars så har jag bara varot nere idag typ..vet ej varför har bara varit det..tänker på allt för mycket eller ska jag säga att det är inte bra att tänka allt blir typ fel då. Men ja The Ark lyste ju upp lite iaf och The Guild och Lamont och Takida ja dom flesta men mest och störst The Ark kan ju inte leva utan dom helt enkelt :P

"Syner försvinner och minnen dom brinner!


Haha ja då ska vi se har lovat att ge sanna något som beskriver menningen med livet ;)
Hm ja då ska vi se Man föds och sen lever man sig gott men vad gör man åt världen jo inget vi sitter ju bara på arslet och ser go ocg glada ut. Vi hjälper inte gud med att skapa fler värk i världen ;) ahah xD
Nä och så lever man ett tag sen dör man när gud tycker att man ska dö liksom så lyder meningen med livet Sanna xD

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så smart! :*

2007-11-12 @ 19:11:15
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
Postat av: Marina

ÄLSKAR DiG MASSOR MEST

2007-11-14 @ 12:43:56
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0