Dom heliga dagarna med Marina =)

Det har varit dom bästa dagarna i mitt liv iaf från tisdag och sen till fredagen, min ängel var ju här =)

Vi åkte till jönköping till ikea för att hämta Marina så hon fick följa med hem självklart var hennes mamma med! Vi träffade dom och jag var jätte nervös...fast det gick snabbt över. Sen tog vi lite fika sen åkte vi hem åt.
Ja vi hade kul lite spännt i början fast jag var nog ganska flummig redan från början haha xD.
Ja jag visste inte att det var så enkelt att träffa en människa man aldrig har träffat förut. Ja Marina det var kul att ha dig här visst vi gjorde inte så mycket tittade på film lyssnade på musik och pratade väldigt mycket också om precis allt tyckte jag iaf vet inte vad du tyckte Marina xD?!
Men jag hade iaf kul den tiden du var här...blev sena nätter jag tror att vi var upp till 4 någon natt xD haha det var kul.
Ja jag vet inte jag kanske inte var så rolig ändå jag sa inte så mycket till att börja med. Men ja det gick ju till slut ;)
Japp sen var vi ju på bio det var kul vi såg Hairspray grymt bra film jag skrattade en del fast ibland fattade inte jag skämten och då skrattade en viss person åt mig :P haha lilla bajs barn jag kan ju inte råför att jag är tröggare än dig xD gahaha. Sen flummade vid busshållsplatsen typ några meter bort där det fanns statyer väldigt roliga vi tog lite kort...visst jag tog kort typ hela tiden typ...men marina ville inte vara med på bild =( xD haha.

Sen var det så äckligt när vi hade satt oss i bussen och sen typ åkt buss i 15 minuter eller något så tappar jag biljeten på golvet och jag  ska ta upp den. Ja du jag hittar den inte men jag ser något annat...hm ja det lågg blod på golvet jag fick ju typ panik och jag var tvungen att flytta på mig xD äckligt uscha jag tänker aldrig mer åka den bussen inte för att jag kom ihåg hur den ser ut eller något men ändå xD

Jah sen åkte ju marina hem i Fredags då blev det tråkigt började sakna min Marina så mycket...det kändes som om vi aldrig mer skulle se varandra igen. Ja det var ett minne för livet! Fast jag ska ju kanske till dig nästa helg om 2 veckor alltså!
Saknar dig gumman..du finns alltid hos mig<3
 Jag^^                          På väg till jönköping =)

 Marina<3                     Tåget till kalmar!

 Vadå flumm xD    Jag också lite knäpp..skulle ju pussa på statyn xD

 Vi två<3
image82
Hm...ja något jag inte kommer glöma <3

Kommentarer
Postat av: Marina

Wi hade väl det rätt bra va? ^_^
Och nu får du komma hit till mitt svinkalla hus och ha tråkigt xD
Men jag tänkte att vi kan käka på Gondolinos :D Och kanske åka o se på bio bara vi inte missar tåget som jag o sawnna gjorde xD Vi får åka i tid isf ^^ Älskar dig

2007-11-14 @ 11:59:56
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0