Grattis Jepson<3^^

image87


Älskade Mikeal Jepson har blivit pappa =) jippi säger jag bara!
Du kommer bli världens bästa pappa ;) jag undrar vad ungen kommer få heta den söta tösen som säkert kommer få mycket uppmärkssamhet nu den första tiden eller ja alltid får sin underbara farsa <3 Hoppas du och lilla mamman till din töss får det underbart nu ihop under den tiden du är pappa ledig ;)

Sen marina ditt namn är visst fint så lägg ner vem vet han kanske döper henne till det ;)

Heja jepson du är bäst ha den näran för denna underbara töss <3

Jag tror att dom flesta av alla människor som lyssnar på The Ark är överlyckliga och har enegi till allt nu ^^

Jo hon föddes föresten i Fredags  16 November kl Halv 6 något viktigt att koma ihåg^^
Lycka till nu jepson <3

Kommentarer
Postat av: Marina

GRATTiSGRATTiSGRATTiS! :D
Jepson & Camilla har säkert den sötaste ungen like EVER. Efter Nathalie såklart ;D x)

Rebecka sa att hon tror han kommer döpa henne till Marina för att det låter lite The Ark-igt xD *STOLT* Jag har ett ARK-igt namn x)

Fast jag tror fortfarande int epå marina :P Usch!

2007-11-20 @ 23:07:30
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0