Sista dagen på lovet!

Jah då sitter man här igen och väntar på att skolan ska börja eller vad säger jag..man vill ju inte det men man måste ju det trots allt. Jag vet iaf vad jag vill gå för gymnasium nu ;) jag vill gå estet med musik inriktning :)
Jag har ju blivit så mucsik intresserad, efter denna sommar. Sen jag har börjat lyssna på mitt favorit band The Ark så har jag alltid varit musik intresserad! Visst saknar man sina hästar lite...men jag tänker känna efter först om jag vill hålla på med hästarna...jag vet iaf att om jag vill så finns det alltid vänner man har som man får komma och rida hos =) och det gör mig väldigt glad.

Iaf nu är det söndag och imorgon är det skola..har saknat mina vänner har ju inte pratat med dom knappt. =(
Men det är ju skönt för vi har Tema vecka brytande schema skönt har inga vanliga lektioner eller så ^^
Min katt är världens bästa katt finns ingen som han min lilla noss c(= haha ja han är för go den katten. Oj snaka om att byta samtalsämne haha ^^

Hela lovet har jag också velat gå på konsaerer  kan knappt vänta längre och hur ska jag då klara mig ända till nästa vår :O gud jag kommer ju vara död innan dess! xD

Ja fast veckan har varit skön och bra marina var ju här så ja det har varit fantastiskt <3
Sen The Ark er glömmer man inte Ska skriva den sissta medlemen i bandet självaste sångaren Ola Salo ;)
Ha det bäst allihopa :=)
image73
Helt underbara titta på dom så förstår ni säkert vad jag menar ;)
image74

Gå gärna in på min Bilddagbok också ;) Jag heter Lillerosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0