Äntligen!

Nu får jag äntligen sitta vid datorn igen och den funkar som den ska som tur är. Blev så jävla glad idag, fick veta att Marina kommer till mig på höstlovet och det är inte lågnt kvar till dess. Jag bara längtar...jag skulle ju göra tre rättersmiddag åt henne har jag ju lovat x) haha^^

Sen en annan gej jag ska också köpa ny telefon nu också i helgen en Sony Ericsson W810i får det nog bli tycker om dom och dom är så himla bra:P min bror har en sån och det är bra kamera på dom så då blir jag stolt=).
Då blir det även en bilddagbok som kommer upp i mitt liv....haha xD

Jag är också även så glad för att jag snart och eller jag hoppas på det för det är inte säkert än. Men jag kanske ska få börja sköta en friser häst sen också och dom är så jävla vackra och dom stegen dom har. Visst den är ju bara 3-4 år men dom har lätt för att lära sig har jag hört. Den är just nu 1,63 och kommer bli runt 1,68 cm tror . Han heter Naen och kommer ifrån Holland väldigt dyr häst på 150 000kr hans pappa är av bästa kvalite på hingst och hans mamma är också väldigt känd.

Naen hoppas du kommer till oss du är ju så jävla vacker häst<3
image55
Älskade vackra häst<3
image56
Man smälter ju bara av att titta på dig häst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0