En hård vecka!

Ja fy jag har haft världens jobbigaste vecka. Har haft hur mycket prov och skit som helst. Skönt att jag nu hunder vecka 42 ska ut på prao. Så man få komma bort från allt ett tag.

Jag har då inte haft tid att sitta här den här veckan tråkigt men så är det. Jag sitter och funderar på om jag orkar skriva något om någon bandmedlem från The ark just nu.

Jag är så trött och jag har haft tjejkväll inatt somnade vid halv 4 typ^^ Ja jag är ganska trött idag. Jag vaknade vid 8 då jag hörde att min mobil ringde. Då det var syrran som undrade om hennes kompis natta hade gått upp. Då var jag tvungen att springa och kolla det också. Sen så pratade jag några ord med henne också. Sen gick jag och la mig igen vid halv 9 typ. Sen så sov jag till 10 eller halv 11. VI hade kul iaf önskar bara att Marina kunde har varit där också. Men idag är hon ju i GBG så hoppas att hon och hennes kompis Rebecka har kul =)

Jag själv har nu suttit här och översatt några svenska låtar till engelska var ganska jobbigt men det gick till sist iaf. Jag skrev även färigt min 7 låt. Den blev ganska bra faktiskt.

Jag hade även fått ångest så då blev låten ännu bättre. Jag hade ångest när det gäller om mina hästar och musiken och allt som går i huvudet just nu lite jobbigt faktiskt.

Natahalie är som en syster till mig och det gör mig så glad. Jag vet att jag alltid kommer att kunna lita på dig. Vi är så lika när det gäller vissa delar i livet. Du har blivit en liten förbild för mig också. Du äger ju grymt på trummorna^^ önskar ju själv att jag kunde spela så bra, men det kommer väl med tiden som du säger. Älskar digg min söta syster.<3

Marina-hoppas allt löser sig!

Jag sitter och lyssnar på The ark med låten Bottleneck Barbiturate, en väldigt fin låt. Fast Ola Salo kan ju bara skriva bra och fina låtar. DOm äger ju grymt mycket<3 Gaaah The Ark<3

Jag och min riktiga syster Louise..bilden på mig är dålig och gamal men jag vara tvungen att ha den<3
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0