Fyllde 15 igår.. :)

Igår fyllde man 15 då fick en bas och en telefon på samma dag. Sen idag var jag i kalmar med mina föräldrar och min underbara bror Simon<3 MIn telefon är sjukt bra glad att jag köpte just den måste jag säga :)
Jag är så himla glad för det jag har alltså underbar familj underbara vänner och att jag är nöjd med mig själv för den jag är. Kan det bli bättre?

Men ibland är det jobbigt när det kör ihop sig. Men det löste sig ju ändå vi kommer ju till jönköping på tisdag kväll nu ju. Sen så får våra föräldrar prata :) det kommer bli jätte bra. Sen ska marina följa med mig hem får vi hoppas iaf om allt går som planerat nu också så ska hon stanna till fredag i så fall. Gumman du måste tänka att allt kommer lösa sig även jag kommer vara vid din sida på lördag även att jag kanske inte just är där. Men jag finns om du behöver mig och det hoppas jag att du vet. Jag tänker aldrig lämna dig du är bara så underbar och jag älskar dig precis som du är. Tänk på min text du fick av mig...kanske kan den få dig att tänka något mer på det positiva....du kan om du vill det vet jag. Älskar dig och kommer alltid göra det du är ju min vän<3

The Ark-ni är verkligen bäst finns inget som slår er lyssnar på er varje dag. Fatta så mycket människor som älskar er fast dom inte känner er på det sättet...eller ja det finns ju människor som känner...ja ni fattar nog vad jag menar ;)
Ni är precis som man ska vara<3
Mina band på dom 4 platserna iordning också;)
1.The Ark
2.Takida
3.Sahara Hotnights
4.Kent
Jag bara älskar dom banden kan ni förstå det!

Några bilder sen idag ;)
 Min bas den är röd<3    image64 Jag också.

 Natta visst är hon söt? ;)    Jag och min bror<3   Småland<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0