Gå nu då!

Jag måste gå för att någon annan i familjen måste ha datorn för att hon säger att hon har skolarbete. Hon har haft chansen hela eftermiddagen, men hon säger att hon inte fattade. Men sen skulle hon åka iväg till fliseryd och umgås med så kallade "normal" människor!

Jag har haft världens bästa kväll! Jag vågade att ringa till Marina, fast jag var jätte närvös men varför skulle jag behöva vara det. Jag menar det var hur enkelt som helst att prata med henne vi pratade om allt. Som ex. Skolan vänner, familj och självklart The Ark ;)
Jag trodde att vi kanske skulle prata max i 20 minuter. Men va fan det blev visst 2 timmar ^^ Hade jätte kul vi skrattade hela tide´n nästan...och jag hade en liten tävling med henne. Hon skulle lista ut vad låtarna från The ark hete når jag spelade dom på min cd:spelare. Det gick jätte bra hon kunde alla utom en. Jätte bra gumman<3
Ja och sen visste vi inte vem som skulle lägga på först så till sisst så la hoin på först då slapp jag det. x)
Imorgon ska hon få ringa mig :P och då sa vi det den som ringer först slipper lägga på först, tyckte jag lätt som en jätte bra ide! Sen en sak till hon hade aldrig hört ordet "Spunket" det betyder att man typ får ett ryk när man är på bra humör eller dåligt eller vad som helst sprallig exempel :P
Fast det kanske bara dom smålandska männsikorna som hört det!
image35

                                                                     Är det någon mer som hört ordet spunket?

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, det var väl en himla trevlig pratstund tycker du inte ? ;D puss <3

2007-10-01 @ 21:30:45
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0