Godmorgon Svergie!

Godmorgon alla goa och glada männsikor. Idag är jag piggare och kommer nog kunna hänga med på lektionerna ;) Sen har vi fotografering idag,,suck orkar inte det får bli som det blir.
Marina glöm inte att ringa i eftermiddag det är ju din tur fast jag ringer dig på min lungh.
gullungen har ju ledigt idag, fuskigt ju :P haha men det är väl skönt för dig x)
Ska till min tråkiga skola snart och sitta och glo i bänken eller något.
Idag blir det ingen kamra med, tyvärr den få vara hemma!
Jag kommer in senare och ska skriva om Sylvester Schlegel idag också =)
Och sen självklart om min dag och mina känslor idag. ha det bra!
Ska sätta mig på bussen och somna till Olas fina röst tillsammans med resten av The Ark<3

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, ha det så bra i skolan ;D En sak jag kom på däremot är ju att jag får sitta här i kylan, här hemma är det svinkallt x/ Men, ja det är nog ännu bättre att vara ledig ^^ Du kommer säkert få en jättebra dag, och skolfotot kommer säkert bli skitsnyggt och det kommer nog gå bra på utvecklingssamtalet också hörru ;D Jag ska då inte glömma att ringa ^^ puss <3

2007-10-02 @ 08:36:05
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0