Hemma i Finsjö regnar det!

Visste ni att det regnar här idag? Nä tänkte väl det =) men det gör det! Jag kom nyss hem från ett utvecklingsamtal gick bra! Dom sa att jag har utvecklats bra men det är den muntliga delen som jag måste bli bättre på! Exempel att räka upp handen vara med i diskutioner. Men det kommer säger jag bara ;) NU börjar mitt självförtroende att växa enormt mycket. Om jag inte hade börjat lyssna på The ark så hade det varit desamma. Jag fick jätte bra betyg i musiken. Han sa att jag har lätt för att lära mig och att jag är jätte jätte duktig på bas, så nu ska jag få en också eftersom att jag inte håller på så mycket med hästarna längre x) ska bli jätte kul!

Marina då kan vi ju skapa ett band nu ju eller?vill du?
Jag har tänkt mycket nu och jag har tänkt så här. Om jag inte hade börjat lyssna på The ark så hade jag inte fått upp kontakten med dig.(Marina) Jag tänkte på det idag och det lätt så hemskt. Jag menar vem hade jag annars ringt när jag vill prata med någon när jag är ledsen. Du förstår ju dig på mig och du har samma känslor i stort sätt. Jag är glad att jag lyssnar på dig och du får mig att må bättre. Du får mitt självförtroende att bli bättre genom att pepa mig hela tiden när jag tycker det är jobbigt. Jag menar du fick ju mig att ringa dig, det var ett stort steg.
hoppas att vi kan träffas på lovet, jag längtar så!
Du är föralltid vara en av mina allra bästa vän och du har en sån härlig dialekt när man pratar med dig att jag känner mig så säker när du säger något. Jag kommer föralltid lita på dig och jag kommer göra allt för dig som jag kan göra.

Älskar dig lion<3

image38Älskar<3
Lyssnar på The Ark- Hey kwanongoma

Kommentarer
Postat av: Marina

Självklart att jag vill skapa ett band ! :D Vi måste bara lära oss våra instrument och sen hitta mer som vill vara med så kör vi ;D Bara jag kan lära mig gitarr så är jag nöjd :P
Nej så har jag också tänkt. tänk om inte du upptäckt The Ark då hade vi inte vart här nu. Men så får vi aldrig tänka, vi är här vi har hittat varandra och vi kommer alltid vara vänner <3 Jag känner precis lika dant som du. Du är en underbar, unik och alldeles speciell person vad än alla andra säger, så har dom fel. glöm aldrig det! <3 Du är bäst och underbarast och det vet du innerst inne <3 puss älskar dig massor <3

2007-10-02 @ 20:07:09
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0