Jag sitter här!

Mitt höstens kyla alldels själv, lugnt och tyst hörs inte ett ljud.
Visst hörs det jag lyssnar just nu på The guild med sylles underbara röst!
Har inget att göra så tänkte att jag skulle beskriva lite känslor här fast det gör jag ju jämt så ja. Hm...får se här nu vart ska jag börja. Är det någon som kan hjälpa mig eller?
Jag vet inte vad jag ska skriva om ju! Men ändå så vill jag skriva något, bara något.

MIN KÄNSLOR TILL THE ARK ÄR STORA GÅR INTE BESKRIVA MED ORD.
Jag bara älskar dom grymt mycket. Att bara få sitta och lyssna på hur tonerna från instumenten kommer fram och får ett sånt underbart ljud. Höra hur dom kan flytta på händerna över instrumenten är som att leva i en stor dröm. Man kan se det framför sig hur dom står där och spelar både snabba och lugna låtar. Bara sluta ögonen se dom stå där med dom fina kläderna och dom söta ögonen och den snyggaste lucken något band kan ha. Även att dom är långt borta och bor långt ifrån kan jag ändå höra den ljuva rösten i mitt höra från deras toner som kommer ur munnen på dom! Sen kommer det Ola Salos lugna röst till Tell me this night is over. Bara så skönt!
Älskar er grabbar<3

Kommentarer
Postat av: Marina

Du skriver Ledigt ;) Och så fint. Det är bäst när kännslorna tar över skrivandet, allt blir så bra då. Puss på dig underbaring <3

2007-10-03 @ 09:18:18
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Postat av: Marina

Du skriver Ledigt ;) Och så fint. Det är bäst när kännslorna tar över skrivandet, allt blir så bra då. Puss på dig underbaring <3

2007-10-03 @ 09:18:29
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0