Kalasdag

image68
Jah idag har man då kalas för mig :P Jätte kul jag sitter vi dator eller spelar bas haha vilken dag va^^
Ja har inte gjort så mycket sov till typ 12.15 idag fy på mig..men somnade inte förens 2 i natt så ja. MIn kisse miss kommer hem ikväll ska bli så kul att ha en katt alltså. Han ska heta Noss gulligt eller inte får man tycka som man vill. Jag ville atta han skulle heta Sir Salo men det ville inte dom andra...kanske kan förstå det ^^ haha

Har inte fått något kort på kissen än men det kommer nog in imorgon. Anso har också kommit hem så måste vara lite med henne hon fyller ju år idag :P Hon har har fått världens bästa platong lite avis faktiskt^^

Ja sen har jag tagit lite kort idag med min mobil...jag älskar den verkligen funkar helt perfekt. Jag orkar snart inte vänta till tisdag det är ju jätte långt kvar till dess...hoppas att jag kan få följa med min kompis hem till Falköping under helgen också :P

Snäll mamma låt mig få gå på Lamont med Marina och Sanna den 15 december tror ni hon kommer låta mig åka? Självklart så måste dom ju vilja att jag ska följa med men man kan ju alltid tjata på mamma iaf... ;)

The ark....gaaaah får ju aldrig nog hörde att jepson spelade i Danmark...fan att man inte var där. Älskar The Ark livet går på molnen när man tänker och lyssnar på er<3

Min bas och jag fick vara med på bild idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0