Känslor som kommer ifrån det Förflutna!

Vissa saker kommer alltid att finnas i huvudet och inte minst i hjärtat. Jag har ofta blivit övergiven och sårad. Jag hatar när det händer och det trampar ner på mig som om jag våre en lite mask. Dom starka känslorna jag har haft för visa personer kommer alltid att finnas där. Jag blir både arg och ledsen när jag får se hur dom bara skiter i en till slut. Allt för många gånger och jag blivit så arg och ledsen att jag har tapat räkningen och huvudet orkade till slut inte mer.

Sen så finns det även vänner som inte överger en, men ibland så känns det ändå som om man inte finns till för dom. Jag brukar ibland känna att jag inte räker till i visa saker dom kan prata om.
Men jag har lärt mig att inte fanns i det stället igen...och jag hoppas att allt kommer lösa sig även att man har kompisar långt borta i Sverige eller mer en speciel person som jag värkligen litar på och älskar den här personen som en av mina bästa vänner. Jag har också komit fram till det att livet ska vara svårt att leva annars är det inget liv. Tänk om det aldrig kom upp problem då hade man aldrig gjort några misstag och då hade man inte lärt sig så mycket.

Men jag har den känslan kvar sedan ett år nu. Jag hade en kompis som jag värkligen gillade. Vi hade jätte kul tillsammans. Jag kunde berätta precis allt till henne och hon lovade att håla tyst om dom sakerna. Jag hade min häst tillsammans med henne. Men sen bestämde vi för att flytta på hästen och vi lovade att umgås iaf. Tyvärr så gled vi ifrån varandra och till slut så hälsade vi inte ens på varandra. Det jobbigt,  jag som hade berättat allt om mig och så blir det som det blev.  

Men jag vill inte förlora den här personen som jag pratar med idag. Helt underbar på alla sätt och viss. Jag kan liksom gråta för dig och du tar emot mig. Du finns alltid där när jag behöver dig. Och jag lovar att du alltid kan komma till mig. Jag kände för några dagar sen att det känns ändå som om vi börjar glida ifrån varandra lite. Jag hatar det. Jag hittade efter en sån vän jag letade efter så ska vännen bara försvinna efter en tid. Men jag lämnar dig inte...jag kommer finnas kvar och jag väntar på dig<3 För du betyder för mig...älskar digg vännen min. MIn ängel<3
The Ark<3- tänk vad ni gjorde för mig..önskar att jag kunde ge något tillbaka "/
image49
Så mäktig bild<3 nytt liv föds och gamalt liv dör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de Marina du pratar om? :'(

2007-10-13 @ 22:43:02
Postat av: Tessan

Nej det är inte marina.....iaf inte allt.

2007-10-14 @ 09:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0