Livet kan lika gärna gå iväg.

Jag sitter här och tänker alldels för mycket måste jag säga. Jag oroar mig allt för ofta och jag vet inte längre vem jag är och vad jag vill göra. Hjärtat har gått i två bittar. Min högsta önskan är ju att få träfffa The Ark men kommer nog inte lyckas med det...för jag kommer inte få åka någontsans.  Det jag vill göra är det som jag tvivlar på. Kommer jag lyckas eller kommer jag att misslyckas. Jag ska få en bas nu och det är något jag har velat ha länge nu. Jag skriver mina låtar men dom är inget som jag kommer lyckas med heler iaf jag menar vad tror jag att jag ska lyckas. Ha nä glöm det jag menar jag har ju ingen musikkänsla heler för den delen. Jag trodde att jag skulle lyckas.

Jag är alltid orolig vet inte vad jag ska göra längre. Jag vet inte vad jag känner. Vill inte förlora någon. Jag är rädd alltid rädd oftast. Jag tror och värkar kanske stark men är en ganska svag person. Jag känner att folk lika gärna bara kan lämna mig. Vad betyder jag för dom igentligen vad gör jag för nytta i denna värld.
 
Allt detta om hästarna och musiken det går liksom inte ihop vad fan ska jag göra? Jag vill inte sluta med hästarna men jag vill inte heller ta på mig för mycket med dom. För jag vill ju börja med musiken istället jag menar jag älskar musik. Jag älskar att lära mig att spela instrument....jag älskar att skriva egna låtar som kanske inte är dom bästa men jag älskar det. Jag vill liksom starta ett band kan man säga....men jag känner att alla mina drömmar har bara flugit iväg och dom har aldrig blivit av. Jag vill så gärna lyckas och sattsa på musiken nu...men när man älskar hästarna också så går mitt hjärta åt två hål. Jag sitter fan nästan här och gråter. Jag orkar inte längre jag vill bara försvinna , försvinna förgot och aldrig mer komma tillbaka. Jag orkar inte mer längre.
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0