Mikael Jepson

image69Gaah ännu en lärjunge<3
Mikeal kallas bara för Jepson oftast iaf...jag hör alltid bara Jepson när folk pratar om honom.
Jepson är född 24/7 år 1974. Så han är rätt så ung än.
Jepson är gittarist i The Ark som alla säkert redan vet. Han är grymt duktig och kan det mesta. Han har varirt med i bandet ända sen start. Han spelar även i samma band som Martin.Jens och Leari gör alltså Stero Explosion..men dom värkar ha lagt ner och det värkade inte som om han gillade det direkt.
Jepson är en härlig gubbe alltid lika glad och försöker liksom sprida glädje hos människor. Om jag själver tycker så är det väl han som liksom lägger ner mycket tid på att spela in bakom kuliserna ;) och det är vädligt roligt att titta på. Han har ju en sån bra humor också bara älskar den<3
Han ska ju bli pappa nu också i december då får vi en minnie jerra får vi hoppas iaf om det går bra alltihopa. Så han har varit och är ledig från Europa spelningarna istället så är det Oskar som annars är motoboy. VI saknar dig jeppe...hörde även att han var med och spelade i Köpenhamn då hade man velat vara där...men jag var ju inte det =(
Men Jepson du kommer ju tillbaka till våren och somaren får vi hoppas. Du är bäst grabben och jag älskar dig grymt mycket. Du är ju så go att man bara vill stå och krama dig i timmar. Du är ju stor bland många också;)
Älskar dig Jepson<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Ogillar: Stereo explosion" xD

2007-10-29 @ 14:13:56
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0