Ny dag kommer och gamla går!

Ja nu kom jag precis hem från stallet har ridit gick jätte bra. Saknade min ängel bara jag mådde ju inte så bra idag. Men det är bättre nu =). Får se hur vi ska få ihop vårat band. Men vi måste bara kämpa så går det!

Jag skulle har skrivit om Sylvester idag men det får bli imorgon min dator vill inte ladda upp någon bild just nu tyvärr!

Lyssnar på en underbara låt jag fick av Lion med kent- utan dina andetag, jätte fin :) Jag började grått förut när jag hörde den första gången så himla vacker. Fast inget går ju upp med The Ark dom äger ju stort mitt hjärta.
Jag önskar att jag skulle kunna få åka till Marina nu vad kul vi skulle ha. Hoppas bara att du kommer på lovet gumman<3

Jah jag vet inte vad jag ska skriva riktigt får väl flytta på som vanligt här nu och får väl se om mitt internet har blivit bättre! Jag menar idag kunde jag inte göra något för internet bara hackade hela tiden piss. Sitter och lyssnar på The guild vill ha deras skiva.

Jag nu ska vi se ny dagar kommer ja imorgon ska jag åka på danskväll suck vill hellre sitta här hemma och prata med lion! Visst det kommer säkert att bli kul. Men ändå jag och dans nä går inte ihop. Men aja får ju sluta tidigare på fredagen. Skönt!

The ark -ljuset får aldrig slockna.

Jag tittade i vattenspegeln frågade vem jag var?
Vem är jag? vem ska jag vara?
Åt vilket hål ska jag luta mig åt?
Ska gå efter mig själv eller ska jag ha kvar mina vänner?
Jag vill vara mig själv men går det, mina vänner börjar ju undra vem jag är?
Jag kan inte se så mycket mer ljus, jag var så glad men dom bara fy.
Jag kan se mig glad när jag lyssnar på dina ord, du drar fram ljuset till mig!
Nä jag ska vara mig själv. Jag ska bara vara jag.

Jag kan vara stark jag kan koma igenom det här. Jag kan jag kan. Jag tänker skriva fler texter om mitt liv och mina känslor! Sen får du skriva musiken marina x) haha <3
image41
"Titta inte på det som är dött utan på det som kan bli till liv igen"
image42

Kommentarer
Postat av: E (*)

Den nedersta bilden är oerhört mäktig! Vilka fantastiska färger och vilket motiv.

2007-10-03 @ 22:44:23
Postat av: Marina

gumman du är undebarast, så är det bara <3 Jag måste komma till dig på lovet annars vet jag inte vad jag gör x/ Du får ju inte komma hit heller, jag måste få dom att förstå att det inte är något faligt. men dom fattar ju inte. Blir så ledsen på dom ibland.
Och självklart att du kommer klara allt gumman, du är stark och jag vet det. Du kan klara allt du ger dig in på och det kommer för alltid vara vi <3 Älskar dig <3

2007-10-04 @ 19:05:53
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Postat av: Marina

Jag måste komma till dig på lovet annars vet jag inte vad jag gör x/ Du får ju inte komma hit heller, jag måste få dom att förstå att det inte är något faligt. men dom fattar ju inte. Blir så ledsen på dom ibland.
Och självklart att du kommer klara allt gumman, du är stark och jag vet det. Du kan klara allt du ger dig in på och det kommer för alltid vara vi <3 Älskar dig <3

2007-10-04 @ 19:06:50
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Postat av: Marina

Älskar dig <3

2007-10-04 @ 19:07:09
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0