The Ark

Jag lovar jag får inte nog lyssnar på deras låtar dag ut och dag in. Kan inte sluta älskar att höra OLas röst i öronen. Det är som små ljud som kommer och förklarar för mig att jag kan klara allt jag bara vill! Det känns så skönt.
Hella bandet är ju mina prinsar finns inga som dom. Typ som Rabunsel eller var hon nu heter när hon blir räddad ur ett ton så känner jag mig när jag får se bilder,deras musik. Allt är så sjukt bra. Jag hoppas bara någon dag att jag själv lyckas stå på någon scen med min scenskräck som jag har.
Men mitt mod ökar för varje stund som går tack vare att ni finns.
Jag bryr mig inte vad människor säger om er jag går min egna väg och lyssnar till vad jag själv tycker! Jag tycker ni äger allt och alla finns inget band som ni. Skulle gärna vilja ha kläderna som ni har på er...kanske inte alla men nästan så himla snygga. Jag bara älskar er...kan nog inte med ord breskriva hur underbara ni är<3
Jag älskar The Ark och ingen kan ändra på det<3
image59

Kommentarer
Postat av: Adore

Ark är verkligen underbara :)

Olas texter är så precisa och träffande..
Man kan faktiskt lära sig mkt genom att lyssna på dom :)

2007-10-20 @ 21:18:26
URL: http://adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0