Våran lilla dialog x) 22/10-07

Therese(Lärare): vem är det igentligen som brukar vara trög här? xD

Marina.(elev) säger:

haha jag vet jag vet! *räcker upp handen* X'D

Therese(Läraren) säger:

Marina svara du?^^

Marina. säger:

THERESE! THERESE! *hoppar i stolen* X'D

Therese(Läraren) säger:

A ja det är rätt svarat marina vet du varför hon är trög? xD

Marina säger:

För att hon är SÖÖT! *ler ett brett leende* x'D

Therese (Läraren)säger:

Nä det var ju helt fel,Marina gissa igen*Lite små sur*-Läraren xD

Marina säger:

Naaae! Det är faktiskt DU som har fel. Jag har rätt! lalalaalaa lalalaalaa * hoppar, skuttar, dansar och ler* XD

Therese(Läraren)säger:

Nä marina sluta skutta och dansa...*Läraren ännu surare* Sätt dig ner nu unge lilla xD

Marina säger:

HAHAHA! Fan va vi e töntiga XD Gahahaha

Therese(Läraren)säger:

 Men marina nu får du ta och lugna ner dig...annars kallar jag på rektorn xD

Vet inte hur vi kom in på det men var något med att Marina sa att hon var seg och då sa jag så här vem är det igentligen som är trög här? haha x)
image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0