Vet ej varför?

Nu sitter jag här och det känns som om jag snart börjar gråta utan anledning! Varför gör man det igentligen? Jag är jätte trött just nu kanske är det vem vet! "/
Livet är inte lättt när världen är hård och svår. Jag menar det är inte enkelt att leva det ska ju vara krongligt. Men ibland är det så att man kan inte kontroller sitt liv. Känslor flygger hit och dit. Man vet liksom inte vart man vill gå. Inte vad man vill göra. Inte hur man ska hantera sin känslor.  Jag sitter och lyssnar på The Ark tänk vad dom kan göra mycket. Jag har tänkt på det ofta hur kan Ola skriva om så mycket känslor och tankar. Jag menar dom flesta känslorna kommer ju från han själv, det måste vara väldigt jobbigt att skriva en del texter. Fast på samma gång väldigt skönt att få dela med sig av sina känslor. Det är ju liksom känslor av alla slag. Jag skulle börja gråta så fårt jag skrev ner min känslor som har varit jobbiga och hårda. En sån tid har jag just nu!

Jag önskar att jag kunde göra mer av det jag gör och göra det bättre. Liksom bli bättre helt och hållet. Jag önskar att jag en dag ska få bli något stort för någon. Visst alla har väl velat bli kändisar men jag önskar nog inte det på det sättet. Jag vill självklart börja skapa ett band..skriva låtar och sånt. Men problemet är ju bara det att jag inte kan skriva låtar. Har testat och jag lyckades en gång men inte mer. Slängde den texten sen för jag insåg att jag inte kan göra något sånt!
Men nu har mitt självförtroende börjat stiga igen och det börjar gå lite lättare i livet. Men ändå hur ska jag kunna bli viktig för någon? "/  Jag vill spela bas och komma långt!
Skulle vilja veta hur man liksom kontrollerar sina känslor!
Skulle vilja vet liksom från en känd person hur dom tycker jag är och så men hur enkelt är det att få kontakt med dom kändisar man gillar!
Skulle vara min dröm att få sitta och lyssna på grabbarna ifrån The ark bara höra dom säga något om mig. Lära känna dom som personer och inte som kändisar! Jag tycker om dom så djupt mycket. Inte bara för delas still utan för att dom finns där.
Och jag vill tack er för det! Jag det skulle gärna räka för mig att jag fick höra något bra om mig ifrån dom!

Aja nu ska vi inte sitta här och fördjupa oss i min tankar! Marina du är för go bara för att jag inte mår bra ska du inte behöva vara så orolig! Du är det bästa som hänt mig den senaste tiden! Jag tänker aldrig släppa taget om dig aldrig.
Har redan blivit så för mig att man liksom typ blir övergiven av andra när man sagt och delat med sig av sina känslor. Hoppas att du inte lämnar mig, även om vi kanske bråkar någon dag! Det gör ju alla vänner någon gång.
Men du är viktig för mig gumman<3 älskar dig<3

Marina och The Ark får upp mig ur sängen på morgonen<3

Om livet våre så enkelt så skulle jag stå där på scenen och spela på en bas! Bara låt händerna få gå över strängarna och slå ifrån ett ljud ifrån dom! Det är min dröm just nu!

Du måste se ljuset innan du kan sikta och gå vidare i livet. Tänk så här måste hitta mig själv, den jag är. Leva efter mina tankar och det bästa efter det jag vill göra mest i detta liv!

Du tittar in i mina ögon du säger vart tog ljuset vägen?
Jag säger det försvan ett tag nu.
Du säger hoppas det kommer tillbaka!
Jag säger det kommer det inte att göra......du lämnade ju mig!

Älskar The ark<3
Marina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0