Igår Fredag 28/9 och lördag 29/9-07

Fredag:  06.30: Jag gick upp gjorde iordning mig för skolan kläder smink och gjorde det jag brukar göra.
07.30: bussen kom satt i bussen i 45 minuter innan jag kom till skolan.
08.30: började skolan första lektionen hade vi musik och jag spelade självklart bas jag äger ju på det iag i min grupp...vi spelar en egen låt vi gjort går faktiskt bra. Eller jag har inte skrivit den men iaf xD
11.00 svenska lektion :(
11.45 lunch
12.30 hade sp prov, gick jätte bra faktiskt :P
Sen vid 14.oo åkte jag till stallet med syrran och tog innan hästarna. =)
15.00 åkte hem satt vid datorn och skrev på i bloggen på the arks sida med massor av trevliga människor.
runt 17.00 åkte jag till stallet igen och red och fodrade alltså gav hästarna mat xD
19.30 kom hem från stallet och pratade med glada människor fram tills kl blev 22.30! då var det tags för sängen
fast det blev senare än vad jag trodde vid 23.30 var jag i sängen somnade vid 24.00 gaah xD

Lördag: gick upp vid 08.30 skulle åka till jobbet men tog en snabb sväng i bloggen på the arks sida. xD självklart gjorde jag mig iordning samtidigt :P haha
09.30 åkte till jobbet
10.00 började jobba städa och så.
14.00 slutade jobba och åkte hem
14.30 hemma gick till datorn där jag chattade med människor igen
16.00 städade blev tvungen
19.00 ungefär blev det datorn igen och då så gjorde jag mig en blogg att skriva på som jag samtidigt lyssnade på THE ARK xD pratade med Marina hela kvällen om hur vi ska försöka få min mamma att låta mig åka till henne i falköping xD. Sen var jag självklart här inne och nu sittar jag här än och pratar med folket mest marina xD vi pratar även genom sms..vi är lite roliga eller vad säger du marina?
Ska gå lägga mig innan 23.00 ikväll påmin mig någon om jag sitter kvar xD

Annars ha en bra kväll
lyssnar just nu på The ark- Tired of  being an object

image5
'Visste du att du finns i mitt hjärta även om du är en speciell person. älskar din texter. Visst är det en fin bild? xD


Kommentarer
Postat av: Marina

haha det låter som en ansträngande dag det där x) Haha och självklart är vi roliga, vi är helt galna och de flesta tycker väl att vi e sjuka i huvet. men vem bryr sig, right? xD Det viktigaste är ju att vi har kul ;D kraam

2007-09-29 @ 21:07:22
URL: http://cheriga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0