Lovelie Lion<3

Marina! Min skyddsängel<3

Du finns där när jag behöver prata. Du finns där när jag är ledsen, du kommer alltid finnas där! Du är speciell unik och udda precis som jag själv. Vi kan dela samma känslor och tankar. Det värkar som om vi tycker och tänker lika dant fast vi aldrig har träffats.
Du får mig att inse att jag är unik precis som jag vill vara du ser mig inte som en "normal" människa och det är så underbart. Du lyssnar alltid och du försöker förstå även att det kan bli lite svårt ibland när man bara pratar genom nätet. Men förhoppningsviss så blir det en telefonräkning på en hög summa snart xD
Jag vet att jag kan vara jobbig ibland att jag alltid skickar något meddelande, men det är för att jag inte vill förlora någon så underbar männsika som dig.

Man kan nästan tänka dig som Ola Salo allt du säger skulle kunna komma från våran präst (ola salo) xD
Jag menar du har ett sånt förstånd du vet vad du pratar om och du vill bara väl. Du vill förbättra saker som är dåligt.
Jag kommer aldrig släppa taget om dig, du är mitt lejon<3 Jag älskar dig min underbara vän<3

Hoppas vi alltid kommer förbli vänner<3
Lovelie Lion and Lovelie Tiger(L)

Texten är speciellt till dig gummsan

Jag tänker inte gömma mig mer, jag ser ut och ser ljuset!
image15


Kommentarer
Postat av: Marina

Nae gumman du är för underbar <3 Jag kommer aldrig lämna dig du är alldeles för speciell och unik för att glömma <3 Det är inte varje dag man blir jämförd med Ola Salo, älskar dig och hoppas vi kan träffas så fort som möjligt <3 pussar <3

2007-09-30 @ 21:32:37
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0