The ark

Jag tänker bara säga att jag älskar The ark och ni får säga vad ni vill, men bara så ni vet det ni säger om grabbarna sårar mig också!

Jag tycker mycket bra om dom och jag tycker dom är unika och jag älskar unika människor c(=
Dom får mig att tycka till om hur livet ska vara hur man ska sprida budskap om kring sig att man ska leva sitt liv som man vill. Låt ingen annan låt bestäma över dig det är du som ska välja vilka vägar du ska gå för att hitta till ditt rätt jag. Jag kämpar fortfarande med mitt eget.

Ola Salo blir ola salo backlänges också:P
Jepson ska bli pappa jippi hurra, ännu en mini-jerra :P
Martin Axen ja, en underbar klädsel, har tagit den som min klädstill ifrån dig  :)
Leari ja du jag älskar att lyssna på när du spelar bas, läter så bra hoppas att jag kan bli lika bra någon dag!
Sylle trummisen med dom roliga skämten som kommer från ingenstans :P
Jens som kan spela med tårna nästan skulle jag kunna tro :P haha
image9


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag diggar den bilden :) Vill ha en sån tröja :) Haha. The Ar är för alltid bäst <3

2007-09-30 @ 19:46:57
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0