Helgen hos sanna!

Fredag:
Jag kom med tåget typ vid 6 först såg jag henne och visste inte redigt vilket hålla jag skulle gå men till slut så såg jag någon som kom och gick där. Det var ju sanna ^^ fick en kram sen så ja jag visste väl inte redigt vad jag skulle säga först kommer faktiskt inte ihåg vad vi pratade om när vi gick bort mot bilen xD Glömsk som jag är! Sen så fick jag träffa hennes mamma väldigt trevlig och häftig mamma det där :P. Åkte sedan och hyrde film köpte godis och åkte hem. Fick spagetti och köttfärsås...mums =) Fast det roliga var att jag inte brukar äta med skedd och gaffel men det gick väl rätt så bra x). Sen satt vi vid Sannas dator och hon lärde mig att spela THe Sims 2 som var kul faktiskt! :)
Sedan tittade vi på en dålig Zombie film som hette Day of the dead se inte den bara för den var så frymt dålig..jag är inte bra på att välja ut filmer så nästa gång får du göra det Sanna xD. Sen så skulle Sannas mamma och pappa vissa oss hur vi skulle gå för att hitta till Jepsons, Learis, Jens och Olas dörrar var väldigt mysigt för det slutade med att vi satt och drack te tillsammans med dom också. Jag trivs hos dig sanna jag ville ju inte åka hem =(. Sen gick vi väl och la hos typ vid halv 1 tror jag och jag pratade typ fram till 3 xD om hur jag bröt nyckelbenet kanske inte så roligt för sanna att veta men när jag pratar så pratar jag. :P
Vi hade enkelt att prata med varandra iaf det flöt på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0