sista dagen hos Sanna!

Söndag:

PÅ Söndagen sov vi nog till 11 ungefär det var skönt men jag var ändå trött när jag vaknade..men Sanna hon var tydligen jätte pigg. Vi gick upp och åt frukost och gjorde iordning hos för att vi skulle gå till Nova och vi gick där inne och kollade i affärerna Sanna testade en kjol som hon tyckte om. Sen gick vi tillbaka hem till sanna och då fick vi fika. Sannas mamma hade gjort sockerkaka..så vi satt och åt den med Sannas Mamma och hennes lilla syster Fillippa. Fillippa var väldigt glad och på bra humör just du hon drog upp hela tiden när sanna och hon var små så himla söt. ¨

Sen gick tiden väldigt fort och jag skulle åka hem..ville inte det vill tillbaka igen >.< är ju så tråkigt här hemma saknar ju Sanna redan :( Men vi syns ju i Växjö i helgen så jag ska inte deppa nu.

Sen måste jag bara säga det jag snubblar på mina fötter.

"Jåa blev jätte rädd"
Vill ne se bilder får ni gå in på bilddagboken jag heter Lillerosen

En helg att minnas<3
image138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0