But the most radical thing to do Is to love someone who loves you

Okej började skolan i tisdags var skit trött på morgonen men shit det var iaf! Det är ju nya bussar nu med så jag kom försent första dagen för den bussen jag åkte med fungerade inte som den skulle så vi fick vänta på en ny xD hahaha lyckat va :P
Men iaf är nöjd med klassen förutom en!
Minna är helt underbar samma humor och allt har vi känns det som och det är typ henne jag umgås mest med just nu iaf mycket trevligt :D<3

Jag är fundersam över dig! Varför du gör som du gör? Har du glömt vad som hände egentligen? Det gjorde mig så jävla ont! Du kanske aldrig förstod det!?

Han är så söt :* Men jag kan itne och vill inte igen >.<

Men iaf jag har världens bästa lärare med :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Aha. ska du till sanna då eller? (: <3

2008-08-23 @ 13:06:53
URL: http://mrscissorhandss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0