För mycket pengar

Okej varit borta ett tag nu jag åkte till min kompis Aline i måndags och var hos henne till onsdagen. Varit väldigt mysigt och vi har varit i stallet och sett på film och lite. Hennes lossas pappa jolle berättade att han varit med The Ark efter deras konsert i Finland och att han lärde känna Martin bäst. Martin hade tydligen hans telefon nummer ;)! Alltså Jolle spelar i rockbandet Hanoi Rocks som är ifrån finland. Jag vet iaf vad jag ska säga till martin nästa gång jag träffar honom du känner någon som kallas för Jolle va och spelar trummor i Hanoi Rocks haha för honom känner jag med xD jag vet låter knäppt men jag måste bara säga så. Sen att min syster tycker att han är grymt snygg men det är klart det tycker jag med ;)! <3

Hop men iaf vi har varit i stallet väldigt mycket xD Köpte även en ny digital kamera eller ja mamma gjorde men jag komemr använda den, jag s aatt jag var tvungen att ha en när jag åker ner till sanna ;)! Så nu har jag det och köpte även ett 4GB kort som det går in 3250 bilder på, gutt behöver jag inte oroa mig för att det inte ska få plats xD hahaha

Aja sen åkte vi hem till mig igår och då åkte vi till stallet hemma hos mig har varit där idag med =) red älsk gick redigt bra! Och nu ska jag fortsätta skriva på min story för malin vill det ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0