It takes a fool to remain sane!

OKej en bra fredag jag är ändå lycklig idag! Känner mig mer hel idag. Har varit med min mamma hela dagen faktiskt kändes så skönt! Jag älskar henne otroligt mycket, även att jag inte berättar allt inom mig så vet jag att hon förstår! Jag har nog inte alltid tänkt på det sättet. Mormor var även med idag en stund på förmiddagen iaf! :D

Iaf hela dagen gick i stort sätt ut på Viserums marknad.
Dagen började med att jag fick upp runt halv 10 eller något xD jag var iaf trött som alltid :P x). Jag gjorde mig i ordning väntade på att mamma och mormor skulle koma. Dom kom vi åkte då till Viserum som tar ungefär 50 minuter till med bil. När vi kommer dit tycker vi det är lite konstigt för det var nästan inget folk och stånden där dom skulle stå och sälja va få. Då får vi reda på att marknaden började vid 4 egentligen xD hahah snacka om att vi skrattade åt det. Så vi gick bara runt snabbt. Åkte sedan till högsby och fikade mysigt! Sen körde vi hem mormor.

Efter det åkt vi hem till oss en stund. Sen ville jag åka till Viserums markanad så då åkte jag och mamma själva :D<3
Köpte två tröjor ett nittskärp xD och sen lite gott att äta! Mycket mysigt var väl där kanske i 2 timmar mamma och jag var väldigt mysigt! Sen åkte vi hem jo jag köpte en present till Marina med :D<3 ^^ Sen nu är jag hemma iaf

Saknat mig? (a)^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har saknat dig. Och jag saknar alltid dina blogginlägg!!!

2008-08-01 @ 22:45:33
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0