My day becames to night, but my night also became to day!

Okej just nu sitter jag har lagt in på Bilddagboken en del till om min Fanfic! Hm undrar hur många det är som läser den egentligen :S Aja sitter och tänker fy jobbigt ibland. Men ibland behöver man tänka lysnar på Lyptic Rise Grymta bra med låten You and Me. Jag tycker om den!

Fick veta något hemskt idag som tog lite på mig men ska göra allt för att få det bra! <3 jag lovar med mitt ord.

TBA<3 Jag säger bara det får mig att le varje gång, I´m in love with that name ;D

The Bleached Aquainted ^^ Ja låter okej! :D
Musik det är livet iaf om man lever med dom bästa! Har inte skrivit hur jag mår men jag mår fint och underbart! Lite orolig för vad som kan hända, kan inte heller helt släppa vad som hänt i sommar och att du kanske inte tänker på det!

Emelie du är underbar så enkel att prata med är så glad att jag har dig, hoppas bara inte det är jobbigt att lyssna på mig!
Aino ska ringa mig om en vecka så jag får höra Ola :* aw kärlek på henne ^^ :P

Okej var ju på kräftskiva i lördags mysigt och då hade jag ju lovat aino och lägga ut en bild på min klädsel xD
så här aino ;)


Kommentarer
Postat av: Aino

Klart du ska höra Ola ;) Och stört snygg outfit ;*

2008-08-25 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0