Tell me this night is over

Allt bara sket sig för stunden jag avlider jag vill inte jag kan inte! Jag måste bara åka, kan inte bo på detta skit stället mer. Jag hatar det! Skolan och allt är ju okej så men att bo på en sån liten ort som vi gör är fan världens ände. Jag klarar inte av mer. Jag saknar dig så jävulskt mycket. Och vad fan ska hända nu? Hon tilllåter mig ju inte att åka! Rädda mitt hjärta rädda mitt liv, för snart blir det till sand som blåser bort med vindens vindar! Hur ska jag klara mig utan dig, nej jag kan inte ens tänka så. Kan man verkligen inte koma på något annat sätt att lösa det på. 

Jag vet inte det kommer aldrig gå. Förlåt för att jag inte är perfekt jag kanske till och med är ja jag vet inte. Jag är sårad efter allt. Sommaren har väl varit okej. Men vart har alla konserter varit? :(. Hur fan kunde du såra mig som DU gjorde!

Jag älskar dig kan inte leva utan dig! Jag kan verkligen inte det. Allt vi pratat om jag vill att det ska hända. Jag gråter nästan på hur lycklig jag är när jag tänker på det. Men nu är allt mitt positiva borta. Jag kan inte fatta det, hon har ju ändå rätt  jag är bortskämd och så jävla elak precis som hon uttrycker sig. Jag behöver verkligen dig just nu jag klarar mig inte! Förlåt för allt ont jag har gjort dig<3 Jag älskar dig<3

Förlåt känslor bryter ut igen tur att jag har lösen på bloggen så alla inte kan se! Jag fattar inte du sa hej till mig idag, underbart var det :*

Men just nu, jag vet inte.

Lyptic Rise- You and Me!

Last kiss Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0