Worried I most stop Eat for a while!

OKej Ångest fy jag ser inte alls bra ut jag mår dåligt över det okej ni behöver inte lyssna på det om ni inte vill >.< det är ju ändå min blogg. Men alltså just nu är jag fan inte glad åt mig själv jag behöver banta ska typ sluta äta ett tag så man inte är så hungrig alltså krympa matsäcken. Sen ska ajg börja motionera igen jag måste! Så som jag ser ut alltså varför säger inte folk något >.<

Btw Aino vi är ju gryma på att koma på bra namn alltså  mohahaha :P

Kommentarer
Postat av: Aino

Men sluta! Om nån måsta loosa vikt så är det ju jag. Men du, lätt att vi är ;D Finns det inget pris för sånt? xD

2008-08-23 @ 22:56:06
Postat av: Marina

Sluta nu! du är så fin som du är redan <3

2008-08-24 @ 14:13:57
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0