Is there some reason to stand...

Sitter i skolan just nu börjar inte förens vid 12 herregud vilket liv man har alltså det är det värsta med att bo i en håla. Men ja det går ju bra i skolan har bara fått G på ett prov än så länge resten vg och mvg så jag är rätt stolt över mig själv ändå. Jag ska ta tag i mitt liv nu med och se om det händer något. Antagligen är det inte så många som läser längre iaf inte här. Men ja jag kommer kanske inte skriva så mycket för jag har inget att skriva om längre ;O någon som kan ge förslag jag var ju värsta bloggisen förut eller ja ett år sen nu typ XD.

Till Marina:
Jag ve tinte redigt du är typ aldrig inne på msn längre när jag är inne. Eller så är du det fast vi inte pratar med varandra längre. Jag vet inte vad som händer mellan oss och jag vet inte hur det kommer fortsätta heller. Jag har inte glömt dig, men jag ill inte tvinga dig att vara min vän! älskar dig :'*

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag vill helst inte ha denna konversationen genom din blogg så alla kan läsa det..

Men jag känner mig inte tvingad till att vara din vän, jag vill ju vara din vän.. jag tar resten över Pm på bdb när jag kommer hem.

men jag älskar dig också :*

2008-12-11 @ 06:57:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0