För här kommer alla känslor på en och samma gång!

Hur mitt lov har varit vad ska man säga jag har inte gjort något alls. Jag skulle ha åkt til stockholm men det blev inte av för Chatrines dotter Magdalena hade hög feber och var väldigt sjuk. Synd för mig men jag kände att jag inte vill bli sjuk så jag stannade hemma. Har tagit det väldigt lugnt på lovet väldigt skönt i försig för skolan är skit jobbig för tillfället "/ och jag tror det finns många som kan hålla med mig. För mitt humör har inte varit det bästa..men ska försöka bättra mig!

Jag längtar nu är det typ bara 4 veckor kvar tills vi åker till Spanien jag längtar =) jag ska sova hos min syster under tiden vi är där :P. Och på tal om det jag saknar henne så mycket ibland i fredags kväll grät jag ifrån halv 9 till 11 på kvällen var ganska röd i både ansiktet och i ögonen jag hatar att bli det >.<

Men det är ju inte allt ska ju åka till Lund nu med jag får ju det nu så vad väntar jag på xD haha jag längtar grymt mycket efter att få träffa dig Sanna =). Det ska bli redigt kul det här det är ju i försig samma vecka som jag ska åka till spanien så jag kommer få ett bra påsklov :P.

JO en till sak jag har börjat rida på bätteropp igen också har gått och blivit kär i söta Markoolio den underbara häst alltså ska hoppträna honom nästa helg på lördagen :P. Jo för er som vill veta kommer jag inte vara hemma på måndags kvällerna!
   __________________________________________________________________________________________

Hur har erat lov varit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0