Julafton

Okej jag vet lite sent men måste ändå skriva om det liksom! Julafton var helt okej...först så var vi hemma till klockan 1 kanske eller något sånt..sen åkte vill till mormor och Thomas och åt julmat och kollade på kalle Anka som alltid. Sen så klart fanns det godis inblandat i det hela xD
Sen så åkte vi hem till det stora rosa hus jag har och så gossade jag med söta kissemiss sen kom det lite folk till hos som...mormor, thomas, magggan och chatarine...sen familjen såklart!

Sen var det dags att öppna presenter....fick mycket liksom duschgrejer och sånt..en palestinasjal xD smink och parfym.! Ja sa en fick jag också en plattong av mamma och pappa och pengar ! Sen har jag ju fått mina vantar av sanna helt underbara fick ju odm för länge sen men ändå!

Sen var det väl inte så mycket mer det gamla vanliga jag fattar ändå inte längre varför man ska julafton bara för att jesus föddes då......xD hm ja men ändå !

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0