Varit hos Marina!

Ja jag har varit hos marina det var kul synd att sanna inte kunde komma bara =( vi får fiksa så att det blir något nästa lov igen..vi måste ju tråffas! Iaf vi kollade på mycket film fast det gör vi ju jämt så ja xD hahaha.
Vi såg Arna på bio helt okej faktiskt...jag tyckte inte redigt om slutet men vad mer kan man begära x) saknar dig redan gumman känns som om det var evigheter sen vi sågs ju "/ men det kommer snart en ny gång men då får du allt ta dig ner mot mig istället för nu har jag inte råd att åka iväg mer måste spara lite pengar med xD.

Vet inte redigt vad jag ska skriva jo att jag har blivit sjuk och ont i halsen och har feber tyvärr =( hoppas det går över snart!
Ha det bäst =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wey, snart ses vi förhoppningsvis! :** :D

2008-01-08 @ 17:10:14
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0