- Is it right to feel this way?

Okej, jag har haft några dåligar dagar och dom är inte över en, men jag ville så gärna bara få det sluta att göra ont. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, men nu är det lite bättre. Jag vet inte vad jag ska säga, jag gjorde något jag aldrig skulle göra. Jag visste inte vem jag skulle prata med. Jag kände mig så oduglig jag finns inte till , till det jag måste, om ni förstår!

Jag försöker hantera det, svårt men jag försöker verkligen.
Jag är så glad att jag har dig emms, jag vet att du är så mycket bättre nä vad du själv tror! Tack för att du fick mig att prata igår kväll! Jag lovar dig det jag sa<3

Känslor för stiger upp i huvudet jag måste lära mig att hantera det bara!
 Tell me this night is over<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är ju så bra Tessan! Du får lova att göra saken som inte får dig att må sämre.. Folk älskar dig för den du är och jag hoppas att du inser det!!



Massvs med kramar =) Amanda!

2008-07-31 @ 20:11:23
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0