Kom hem igår!

Jah Jag kom hem igår från stallet och huset och alla djuren! Var väldigt mysigt ändå skönt att få koma bort lite! Syrran och jag har haft jätte mysigt och jag har ridit alla dagarna! Flög av i lördags med haha det var skoj, slog i ryggen rätt hårt men jag upp igen på hästen och bara rida igen! Hm..jag har aldrig trott jag var så modig än xD konstigt nog så var jag inte ens rädd utan direkt när jag flugit av så sattade jag mig upp och skrattade :P

Aja allt gick iaf fall bra kom hem igår runt halv 8 eller något tror jag! Var ganska seg och på något konstigt sätt blev jag deppig när jag kom hem...fast det blir jag alltid är det normalt?! "/
Iaf satt på msn och skrev massa fina sms med emms hon fick mig till tårar ganska många gånger igår kväll<3 lyckliga tårar alltså<3 Satt och kollade på film resten av kvällen sen och skrev sms sen så gick jag och la mig vid halv 1 typ ungefär. Somnade till The Ark Calleth you, Commeth I helt underbart<3

Jah idag ska jag inte göra ett dug ha tråkigt antar jag för det är ingen som vill göra något med mig!

Hur har era dagar varit i helgen då?
pusss// therese

Kommentarer
Postat av: Amanda

helgen har varit grym, KONSERT!!! =)=)



Hoppas att du mår riktigt bra!



Puss och Kram!

2008-07-22 @ 09:31:44
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0