Onsdag, shit redan!

Dagarna går snabbt nu på fredag är det 2 veckor sen jag såg The Ark känns lite jobbig faktiskt och på torsdag är det 2 veckor sen jag såg Emms<3 Känns också väldigt jobbigt saknade<3
Men idag är det en vecka sen som jag fick reda på att Leari blev pappa det är ju iaf lycka! =)

Men okej jag har repat mig lite mer från inlägget innan men inte helt... jag kunde inte redigt prata med den personen som en del av texten handlar om men det löser sig nog. Annars har det inte hänt så mycket idag jo jag har ridit idag på en av favvoriterna lilla Shere Khan kom just att tänka på att jag är sugen på att se Lion kungen xD haha knäpp jag är!

Sen jo vi har köpt en miljöbil med den kommer hem imorgon svart =) ^^ snyggt våran Saab la ju av kommer aldrig mer funka så han måste jag sörja någon dag xD!

Annars allt bra med er?<3//
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0