Onsdag//Grattis Leari <3 :D

Jah idag har varit en normal dag har städat och lite...och snart ska jag se färdigt min film och sen baka och sen duscha. Har varit i stallet idag och ridit Shere Khan det har gått väldigt bra han var mjuk och fin även att han inte har gått på typ en vecka eller vad Louise sa =)

Imorgon drar jag till Göteborg och ska gå på Liseberg =) Det blir jag Syster, Natta och anso som ska åka helt själv natta har lovat mig att åka kanonen xD jippi! Det ska bli kul jag får inte glöma kameran bara xD=)

Saknar dig tvilling hoppas du mår bättre iaf<3 ^^
Jag är väldigt kärleks galen idag xD ahaha
¨
Ha det bäst^^//
Therese




Aw lycka Leari har äntligen blivit pappa åt en dotter! Känns underbart<3 Leari som är så söt och kan ni då tänka hans dotter ;') jag gråter nästan...aaw Grattis mycket Grattis till både honom och Sambon<3


"Hej allihopa,
i lördags, ca 30 min innan mina kamrater i Ark gick upp på scenen i Finland, föddes vår lilla dotter. Det känns helt fantastiskt!
Ha en fortsatt fin sommar.
/Leari"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0