Sundsvalls Gatufest Torsdag den 3/7-08 Dag:1

05.00:Ringde klockan visste att det var dags att gå upp jag var trött så jag låg och drog mig till kvart över 5 istället. Gick sedan upp tog på mig kläderna och gjorde mig iordning så klart var nästan alla uppe. Vi åkte vi 6 ungefär och då var det pappa som körde oss till tågstationen i Högsby! Det var jag och mamma då och sen simon. Var väldigt trött men jag somnade inte iaf! Pappa lämnade hos och vi sa hej då stod sedan och väntade på tåget en stund som sedan kom vid

06.40 på tåget tog jag lite kort och lyssnade på musik skrev med sanna och emms på sms! Jag var helt nervös skulle ju träffa emms för första gången men det skulle nog gå bra =). Vi var på våg upp til stockholm det var segt men jag visste att nu hade jag väntat länge på att få se The Ark och snart var det dags.

11.00: Ungerfär då var vi i Stockholm var inte alls hungrig vara bara lite trött. Men mamma, simon och jag gick och åt mat på macdonalds jag åt typ inget men aja mat fick jag iaf! Sa sedan hej då till simon när vi var framma vid x2000 som vi skulle åka med till Sundsvall, hahah mamma tyckte lite synd om simon när han gick bort där helt själv. Jag såg amanda och hennes syster vid tåget också försökte hälsa men hon såg mig inte.

12.30: Var det dags att stiga på tåget till Sundsvall det var en underbar känsla. Jag och mamma satt i det sista tåget alltså nummer 6! Amanda och hennes syster satt 2 sätten framför hos xD<3 Vi satt där och allt var liksom bara segt i stort sätt men jag var väldigt glad jag lyssnade på musik och typ halv sov!

14.00: Ungefär då satt jag och amanda och pratade väldigt trevligt vi pratade om allt i stort sätt du är väldigt trevlig du amanda<3 Vi pratade väl i försig mest om det ark men ändå prata som prata! XD Sedan satt vi och pratade typ en timme eller något sånt sedan skulle hon sätta sig med sin syster igen! Jag var väldigt seg fans ju inget å göra så mamma sa att jag skulle gå och köpa internet uppkoppling och det gjorde sen satt jag på msn en stund och skrev några ord i bloggen. Resten av tiden på tåget sov jag nog.

15.50: Framme i Sundsvall jag var nervös jag skulle snart få träffa emms hade skrivit med henne på sms i stort sätt hela resan från stockholm xD<3 Mysigt^^ Mamma och jag försökte koma på hur vi skulle gå till Hotellet vi skulle bo på alltså First hotel Strand x). Men vi fick hjälp och sen hittade vi och checkade in. Kom in på rummet inget vidare rum var i dåligt skick så vi fick ett nytt och det var bättre. Jag gjorde mig lite fräch duschade och så. Sen så gick vi till Festivalområdet och fiksade våra band så vi kunde gå in.

17.30 ungefär då träffade jag en av dom mest underbaraste personen jag har träffat emms<3. Det var inte alls svårt att prata med henne^^ Mamma gick tillbaka till hotellet efter en stund och då stannade jag med emms. Vi skulle gå möta sassa vid bussen eller något xD. Och sen gjorde vi det och sen gick vi till hotellet och där träffade jag sanna<3 ^^ och då jojja! Vi visste inte redigt vad vi skulle göra så vi gick upp till mitt och mammas rum då mamma inte var där hon var ju ut på stan. Vi satt där och pratade lite. Sen så försökte vi få tag på sanna och jojja för egentligen skulle vi gått till festivalen tillsammans men dom hade redan gått iväg! Svikare xD. Så då gick vi bort dit...men sassas mamma ville åka hem så emms och sassa följde inte med in på området från början. Så jag gick då med sanna och jojja och tittade på patrik Iskasson. Sen ringde emms och då gick jag och möte henne vid ingången. Vi ville inte lyssna på Patrik så vi gick på stan en stund istället.

21.00: Spelade Gary Moore inget bra alls en besvikelse. stod bara och tittade i typ en halv timme.

21.30: Gick vi och kollade på Hardcore Superstar helt underbart kul var det tog lite kort också på oss då. Det var jag emms och sen sanna och jojja vi hade kul iaf. Sen fick vi vänta till 21.45 för dom var försenade men vad gjord det xD

23.00 Gick vi och tittade på Magnus Uggla jag var inte så glad då och det fanns vissa orsaker till det som nu är lösta i stort sätt. Men så jag stod vid mamma och tittade för det hade jag lovat henne!^^ Vi tittade bara en halv timme sen gick jag iväg och mamma märkte att jag inte var så glad så du pratade vi om det. När vi gick och pratade och var på våg mot hotellet så möter jag Hardcore Superstar som går förbi Lycka:*. Sen satt mamma och jag och pratade utanför hotellet en stund. Jag fick lite ångest för att jag lämnade emms men hon hade ju sanna där!

01.20 Ungefär då så gick vi in på hotellet och gick och la oss var ganska trött efter dagen och jag kände att jag behövde sova efter allt som hänt under dagen! Men en lyckad dag iaf<3 ^^

Bilder ^^
emms å jag Patrik Iskasson. Gary Moore
Hardcore SuperstarSanna,emms,jojja å jagUggla
Kolla in min bdb om ni vill se fler bilder: Lillerosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0