Bara 17 dagar kvar :D

Har nyss vaknat och det är inga roliga personer inne typ på msn alltså. Sitter och lyssnar på Peter Jöback jag har blivit lite små förtjust i honom tror jag gillar att somna till hans musik faktiskt det får mig lugn och tänka mer på mitt liv :D!

Idag lär det väl inte hända så mycket,ska börja med träningen idag igen nu och bara äta havregrynsgröt i typ 10 dagar bara för att sötsuget ska släppa! Får väl se om jag lyckas...!

Gud vad jag saknar människor varför kan bara inte alla bo på samma ställa? "/

Aja ha det bäst<3

puss å kram//
Therese

Kommentarer
Postat av: Jenny

peter jöbacks bästa låt tycker jag är :

BUMBIBJÖRNARNA ! <33

2008-06-19 @ 22:41:13
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0