Jag har världens bästa<3

Jag fattar inte jag har världens tur för jag har världens underbaraste The Ark vänner jag fattar inte att jag fick er.<3 NI gör mig lycklig och glad och jag är glad att jag får vara en del av erat liv, ni ska veta hur mycket ni betyder för mig om jag bara kunde få vissa det<3 Jag älskar er<3^^

Amanda dig lärde jag känna första av alla det det kommer jag alltid bära med mig när vi pratade för första gången på the ark hemsida och vi pratade om allt jag var väldigt glad för du släppte in mig i liksom snacket och sånt det hjälpte. Och egentligen genom dig så lärde jag känna alla andra som jag känner idag och det gör mig väldigt glad men du har en väldigt speciel plats för du var den första. Jag var alltid lika glad när jag fick sms av dig när jag jobbade.Älskar dig amanda även att vi inte pratar så jätte mycket<3^^
 Sen kom marina in i bilden och tro mig marina du betyder otroligt mycket för mig jag älskar dig grymt mycket och första gången vi träffades shit var nervös jag var men allt släppte och allt är underbart med dig<3 Jag fattar inte hur jag kunde få dig lion<3
Sen sanna som kom in genom marina lite där då och som är min skyddsängel och rättar mig när jag har fel i strort sätt ska jag väl säga att jag har nästan fel jämt ooppss. xD jag älskar dig med och jag hoppas att du och jag och alla andra ska få det hur kul som helst i sundsvall i sommar vi ska ju tusan mig på bo samma hotel inte en blund sömn komer det ju bli xD
Emms du är den jag lärde känns sisst men jag tänker ändå säga att jag älskar dig som min vän för det gör jag och jag vet när jag gör det faktiskt! <3 Och jag tänker jagga dig runt hela sundsvall bara för att ge dig en kram även att du luktar apa din lilla söta flicka^^ bara så ni vet så har jag gått och kärat ner mig i er ni betyder grymt mycket och jag hoppas att vi som ska till sundsvall får då chansen att träffas<3 Synd bara att marina inte ska med..men dig ska jag träffa iaf!

Älskar er flickor<3

P.S Livet vore inte helt utan ark fans ;)
P.S Andra vänner betyder grymt mycket också och ni vet vilka ni är<3

NU ska vi snart festa loss i sundsvall framför arkarna som kommer stå på scenen xD
Rosor är röd
Violer är blå
Socker är söt och ni är alla lika så<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0