Söndag, men känns som om det är Måndag!

Jah igår hade jag inte tid att skriva något var väldigt trött...men igår var jag med lollo i stallet var faktiskt väldigt skönt måste jag säga =) var ett tag sen och jag ska börja rida på Annas häst Share Khan en gång i veckan på onsdagarna! Annars gjorde jag väl inte så mycket..igår jo vi kom ju hem ifrån min faster ;P

Midsommar var då hos min faster och vi hade med oss husvagnen och det var jag mina föräldrar och simon och louise(lollo) som var med det var väldigt trevligt faktiskt trodde inte det kunde väl fått vara lite bättre väder bara tycker jag men ja sånt är livet. Sen kom även Min andra faster Anna-lena och deras familj dom kom lite senare än hos men det var väldigt trevligt vi fick även sällskap av åsnan så himla go åsna kommer inte ihåg vad han hete men ja som en hund i strort sätt xD

Jah mår väl bra iaf piggare idag än igår har varit ute och gått med syster i 1h på morgnen skönt sen ska vi ner till Chatrine för hon har fyllt år! Sen får väl vi se hur det blir....

Om man vill se bilder sen midsommar så kommer dom på min bilddagbok sen.... Lillerosen heter jag!

Han var väldigt fin :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är alltid dåligt väder på midsommar, tyvärr!! :/

Vad bra att du hade kul!



A

2008-06-23 @ 18:53:10
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: marina

saknar dig också! min vi ses ju snart! (: 15:e augusti kom du till sanna va? Du kommer vara efterlängtad ;D <3

2008-06-29 @ 16:49:03
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0