Torsdag...midsommar imorgon!

Hej hopp har precis varit ute och sprungit och innan dess gjorde jag 50 situps och sen när jag kom hem gjorde jag 50 situps till..haha nu blev jag stolt över mig själv. Idag har jag väl inte gjort så mycket gick väl typ upp vid 12 eller något konstigt nog så sover jag jätte länge om dagarna nu jag brukar inte kunna det =O ooohhh men det är väl bara skönt.

Midsommar imorgon då har ingen anning om vad jag ska göra vi får väl se...syrran snakade om något fast jag vet inte har varit ganska stelt mellan henne och mig ett tag nu "/ tråkigt nog!

Jah annars vet jag inte vad jag ska göra idag ska ut och springa en sväng sen igen tror jag om jag orkar!

Vi hörs väl!
puss å kram //
Therese

Kommentarer
Postat av: Sara

skojjsigt! ^^

2008-06-19 @ 15:09:51
URL: http://fashionnilsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du har börjat kommentera min blogg mer och mer. Det gör mig glad! :DD

Och att du ska hänga med på BYB gör mig ännu gladare! :DDDD

2008-06-19 @ 21:31:52
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0