Undrar hur det kommer sluta?...

Vet inte redigt visst det är inga problem men ändå man vet ju aldrig med mig.. >.< jag kan bli rätt..ja vad ska amn säga! Klart men allt löser sig alltid säger alla jämt..men tänk om det inte gör det då vad gör man då :O..jag vet jag ska inte tänka i dom kretserna!
Tänk om vi inte alls går ihop :O tänk om det är menningen att jag ska vara den ensama.. "/ jag vet inte.....>.<
Mest är jag väl typ rädd för ingenting konstigt va?

Jag kände bara för att säga något men allt bli bara så fel vad man än säger tycker jag kan aldrig säga något rätt längre =O jag måste skärpa mig nu >.<!

Onödigt inlägg jag vet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är du rädd för?

Tell me..?



Älskar dej! (Och jag gillar att du börjat blogga mer! :D Fast det är onödigt inlägg så är det alltid ett inlägg! :DDD)

2008-06-18 @ 19:39:54
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0